عضویت    ورود
ورود به سایت
» » امروز دو اصل مهم در مدیریت روستایی، برقراری امنیت اجتماعی و پیشگیری از کرونا است

فرماندار گالیکش در جلسه ماهانه دهیاران بخش مرکزی شهرستان:

امروز دو اصل مهم در مدیریت روستایی، برقراری امنیت اجتماعی و پیشگیری از کرونا است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 امروز دو اصل مهم در مدیریت روستایی، برقراری امنیت اجتماعی و پیشگیری از کرونا است

فرماندار گالیکش در جلسه ماهانه دهیاران بخش مرکزی شهرستان گفت: برقراری امنیت اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، امروز دو اصل مهم مدیریت روستایی بشمار می‌رود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان در جلسه ماهانه دهیاران که پیش‌ازظهر پنجشنبه (۲۸اسفندماه) در سالن اجتماعات شهیدمحمدباقر خسروی برگزار شد اظهار کرد: در شرایط کنونی و وضعیت نابسامان اقتصادی، دهیاران در جهت ایجاد آرامش روانی در بین اهالی روستاها می‌توانند نقش بسیار موثری داشته باشند لذا امید است با همکاری دهیاران به عنوان نیروهایی از بدنه وزارت کشور بتوانیم زمینه فراهم‌سازی امنیت در سطح روستاهای شهرستان فراهم کنیم.

تجری نقش دهیاران در جهت ثبات امنیت در روستای سطح شهرستان را بسیار حائز اهمیت برشمرد و تاکید کرد: دهیاران با همکاری فرمانداری، بخشداری‌ها، نیروهای انتظامی و نظامی و امنیتی ضمن نظارت کافی بر وضعیت فعالیت صنوف و خصوصاً نانوایی‌ها در سطح روستاها، کنترل دقیق وضعیت روستاها به لحاظ پیشگیری و مقابله با کرونا و همچنین حضور مستمر به عنوان مدیران ستاد بحران روستایی در روستاها به ویژه در ایام نوروز را به جد در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه عملکرد شهرستان گالیکش در بحث مقابله با کرونا را مطلوب بوده است تصریح کرد: این مهم نشانگر آن است که دهیاران در کنار کادر درمان و سلامت و سایر مسئولان متولی‌امر شهرستانی در سطح روستاها از هیچ تلاشی فروگذار ننموده‌اند لذا انتظار داریم‌ با همکاری بهورزان و خانه‌های بهداشت روستایی در جهت شناسایی و رصد بیماری‌های واگیردار و خاص در روستاها اقدام کنند.

فرماندار گالیکش یادآور شد: با توجه به اهمیت مدیریت پسماند در سلامت عمومی جامعه دهیاران موظفند تدابیر لازم را در جهت ترویج فرهنگ عمومی بهداشت و ساماندهی پسماند و زباله‌های رها شده در سطح روستاها اتخاذ نمایند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی موظفند با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در جهت برقراری انتخاباتی باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم تلاش نمایند.

تجری‌مفرد بیان کرد: ظرفیت‌های گردشگری، کشاورزی و دامپروری از نقاط قوت شهرستان گالیکش است که باید از آن به نحو مطلوب استفاده کرد لذا دهیاران می‌توانند با درنظر گرفتن این مهم، با ارائه برنامه‌های هدفمند و عملیاتی برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه روستاها گام بردارند.

وی با بیان اینکه صنعت گردشگری و تولید امروزه یکی از مهمترین صنعت‌های درآمدزایی در جهان تبدیل شده است تصریح کرد: از آنجایی که روستاهای شهرستان گالیکش به لحاظ اقلیمی و موقعیت جغرافیایی از رقابت بسیار بالایی در راستای پیاده‌سازی برنامه‌های مرتبط با حوزه گردشگری برخوردار است لذا باید در این مسیر اقدامات بسیار زیادی صورت گیرد.

فرماندار گالیکش ادامه داد: دهیاران در جهت جذب سرمایه‌گذاران و فراهم نمودن سرمایه‌گذاری و ترغیب آنها جهت ایجاد اشتغال پایدار و ارتقای وضعیت اقتصادی خانوارها تلاش نمایند.

وی در پایان گفت: دهیاران در نظر داشته باشند که جلوگیری از ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز باید در تمامی فصول به عنوان یکی از مهمترین وظایف آن ها مدنظر قرار گیرد و به ویژه در ایام تعطیلات نوروز این موضوع را به طور جد مورد بررسی قرار دهند.

 امروز دو اصل مهم در مدیریت روستایی، برقراری امنیت اجتماعی و پیشگیری از کرونا است

 

 امروز دو اصل مهم در مدیریت روستایی، برقراری امنیت اجتماعی و پیشگیری از کرونا است

 

 امروز دو اصل مهم در مدیریت روستایی، برقراری امنیت اجتماعی و پیشگیری از کرونا است

 


 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 176
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3004

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 81
بازدید دیروز: 28
بازدید ماه:989
بازدید سال:5601
بازدید کل:1249702