عضویت    ورود
ورود به سایت
» » شهرستان گالیکش محروم‌‌ترین شهرستان استان گلستان است

نماینده مردم شرق گلستان:

شهرستان گالیکش محروم‌‌ترین شهرستان استان گلستان است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

شهرستان گالیکش محروم‌‌ترین شهرستان استان گلستان است

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی با حضور در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش گفت: شهرستان‌ گالیکش در کنار شهرستان مراوه‌تپه که از شهرستان‌های حوزه انتخابیه شرق استان هستند، از محروم‌‌ترین شهرستان‌های استان گلستان بشمار می‌روند و از این‌رو دولت باید با عزم و اراده قوی و تلاش بیشتری در این منطقه کار کند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، دکتر رضا آریان‌پور نماینده مردم شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی و خانه ملت صبح یکشنبه (26دی‌ماه) طی حضور در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش که به ریاست علی جوان فرماندار شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در سفری که ظرف چند روز آینده رئیس جمهور محترم و هیات همراه به استان گلستان خواهند داشت، اعتبارات خوبی برای تکمیل ۲ پروژه مهم شامل بیمارستان گالیکش و جاده بزرگراهی نیمه‌ تمام مینودشت- گالیکش تا پارک ملی گلستان در نظر گرفته شده است.

رضا آریان‌پور خطاب به فرماندار جدید گالیکش گفت: تغییر در مجموعه مدیران ادارات یک امر طبیعی است و نیاز است ترمیمی در حوزه مدیریتی شهرستان انجام شود تا مدیرانی که خوب کار می‌کنند ارتقاء یابند و مدیران ضعیف نیز جای خود را به مدیران خدمتگزار مردم بدهند و این فرآیند در یک فرآیند مشورتی سه جانبه با توافق نماینده مردم، امام جمعه معزز و فرماندار محترم صورت خواهد گرفت.

نماینده مردم شرق گلستان در ادامه متذکر شد: برای استقرار اداراتی همچون هلال احمر برای شهرستانی که همه ساله دچار بحران سیل، آتش‌سوزی و حوادث جاده‌ای به ویژه در مناطق کوهستانی و جاده بین‌المللی عبوری از گالیکش می‌باشد، در حال رایزنی هستیم و امیدواریم در همین دوره فعالیت به نتیجه برسد.

وی افزود: بنیاد مسکن شهرستان نیز نیاز به یک ساختمان دارد، استقلال تامین اجتماعی و اداره دارایی از مطالبات مردم است که سخت پیگیر موضوع هستیم. برای تکمیل بیمارستان هم که به ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده تا کنون 80 میلیارد ریال از محل بودجه سلامت، 70 میلیارد ریال توسط اینجانب از محل بودجه نمایندگان اختصاص یافته است. همچنین 200 میلیارد ریال یک مرحله و 150 میلیارد ریال دیگر نیز به بودجه سنواتی بیمارستان اضافه شده ولی تخصیص آن نیاز به پیگیری بیشتر دارد.

دکتر آریان‌پور ادامه داد: برای جاده روستای کندسکوه که ۴ کیلومتر آن دارای زیر‌سازی می‌باشد، تا ۵ کیلومتر مراحل آسفالت آن از اردیبهشت ماه سال آتی انجام خواهد شد. طرح آب‌بندان‌های شهرستان در بخش کشاورزی نیاز به پیگیری بیشتر دارد. برای دهکده گیاهان دارویی مبلغ 10 میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه نمایندگان درنظر گرفته‌ایم که در حال حاضر در مرحله ساخت گلخانه‌ها می‌باشد و تکمیل آن از نظر گردشگری، تحقیقات، پژوهش و ترویج کشت گیاهان دارویی در اراضی شیبدار حائز اهمیت است.

نماینده مردم شهرستان در مجلس در خاتمه از اقدامات خوبی که برای طرح‌های هادی روستایی، اینترنت پرسرعت در روستاهای محروم و تکمیل خانه عالم ستاد نماز جمعه گالیکش انجام شده و در حال پیگیری است، نیز خبر داد.

شهرستان گالیکش محروم‌‌ترین شهرستان استان گلستان است

 

شهرستان گالیکش محروم‌‌ترین شهرستان استان گلستان است

 

شهرستان گالیکش محروم‌‌ترین شهرستان استان گلستان است

 

شهرستان گالیکش محروم‌‌ترین شهرستان استان گلستان است

 

شهرستان گالیکش محروم‌‌ترین شهرستان استان گلستان است

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 136
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3437

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 386
بازدید ماه:2545
بازدید سال:7157
بازدید کل:1251258