عضویت    ورود
ورود به سایت
» » دهیاران رئیس ستاد انتخابات در روستاها هستند

فرماندار گالیکش در نشست با دهیاران بخش مرکزی شهرستان:

دهیاران رئیس ستاد انتخابات در روستاها هستند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دهیاران رئیس ستاد انتخابات در روستاها هستند

فرماندار گالیکش در نشست با دهیاران بخش مرکزی شهرستان گفت: از نظر من دهیاران رئیس ستاد انتخابات در روستاها هستند و مسئولیت پشتیبانی برگزاری انتخابات در حوزه‌های روستایی بر عهده آنها می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، علی جوان حاذق خواه عصر چهارشنبه ۳ خرداد ماه در نشست و دورهمی دهیاران بخش مرکزی این شهرستان که با حضور ابراهیمی معاون عمرانی فرماندار، خسروی بخشدار مرکزی و حسینی‌نیا مدیر حراست فرمانداری در منطقه جنگلی پاکندس برگزار شد، با تبریک بمناسبت سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: در دوران جنگ تحمیلی، خرمشهر با اتحاد و همدلی همه گروه‌ها و نظامیان و بسیجیان، به فرمان امام راحل آزاد شد. امروز نیز ما برای برون رفت از مشکلات متعددی که با آن دست به گریبان هستیم، نیازمند یک وحدت، همدلی و همت همه جانبه هستیم.

فرماندار گالیکش افزود: دهیاران در هزینه کردن برای توسعه و آبادانی روستاها و خدمت بی‌منت به مردم برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند و با امید آفرینی در بین روستائیان، برای جلب مشارکت‌های مردمی در امر توسعه روستایی تلاش نمایند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دهیاران در برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی باید چابک‌تر و فعال‌تر از گذشته پای کار باشند، گفت: یکی از وظایف مهم دهیاری‌ها تلاش در جهت امید آفرینی و ایجاد شور و نشاط در بین مردم روستاها می‌باشد، لذا انتظار می‌رود همه دهیاران با همکاری شوراهای اسلامی و بخشداری‌ها در این زمینه برنامه محور بوده و هدفمند تلاش کنند.

علی جوان حاذق خواه تصریح کرد: دهیاران بعنوان مدیران اجرایی و نمایندگان دولت در روستاها باید با هم‌افزایی با ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای پیشگیری از سرقت‌ها و حیف و میل بیت‌المال جلسات مشترک و فراوانی داشته باشند و با همکاری با یکدیگر برای مقابله با آنها اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان گالیکش با اشاره به در پیش بودن انتخابات در سال جاری خاطرنشان ساخت: رای مردم حق الناس است، لذا وظیفه شرعی و قانونی همه ما این است که از آرای مردم حفاظت و صیانت کنیم، لذا از همه دهیاران و شوراهای اسلامی می‌خواهیم مبادا در امر انتخابات دخالت مستقیم داشته و یا از فرد یا گروه خاصی حمایت کنند.

وی اضافه کرد: دهیاران باید اصل بی‌طرفی را در امر انتخابات سرلوحه امور خود قرار دهند و مطلقا از برگزاری جلسات انتخاباتی برای کاندیداها پرهیز کنند.

دهیاران رئیس ستاد انتخابات در روستاها هستند

 

دهیاران رئیس ستاد انتخابات در روستاها هستند

 

دهیاران رئیس ستاد انتخابات در روستاها هستند

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 63
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4054

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 271
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:2918
بازدید سال:7530
بازدید کل:1251631