عضویت    ورود
ورود به سایت
» » جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی و مشکلات شهرستان گالیکش برگزار شد

با حضور فرماندار، نماینده مردم در مجلس و امام جمعه؛

جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی و مشکلات شهرستان گالیکش برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی و مشکلات شهرستان گالیکش برگزار شد

همزمان با میلاد رسول اکرم(ص) جلسه مشترک بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی و مشکلات شهرستان گالیکش با حضور فرماندار، نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و دیگر مسئولین شهرستان در فرمانداری گالیکش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، محمدرضا میرنیا فرماندار شهرستان صبح سه‌شنبه ۱۱ مهر ماه در نشست مشترک با دکتر آریان‌پور نماینده شهرستان‌های شرق گلستان در مجلس و حجت‌الاسلام رضانژاد امام جمعه گالیکش که با حضور معاون عمرانی فرماندار، بخشداران، شهرداران و برخی از مدیران ادارات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود در شهرستان گالیکش در صدد آن هستیم تا سند چشم انداز توسعه این شهرستان را در حوزه‌‌های مختلف تنظیم و ترسیم نموده و جهت اجرایی شدن در اختیار تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گیرد.

میرنیا افزود: یکی دیگر از برنامه‌های اصلی ما در این شهرستان پیگیری و رسیدگی به ۵۳ مصوبه‌ای است که در سفر اخیر استاندار معزز به گالیکش در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان مصوب شده است و بر همین اساس کار دبیرخانه‌ای آن در دستور کار قرار گرفته و بر اساس اولویت بندی در حال پیگیری هستیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های نماینده مردمی شهرستان و حمایت‌های امام جمعه گالیکش خاطرنشان ساخت: دولت مردمی و انقلابی دکتر رئیسی با رویکرد خدمت صادقانه به مردم و محرومیت زدایی در همین مدت فعالیت خدمات بسیار قابل توجهی را در سطح استان و شهرستان انجام داده است و با توجه به ضرورت جهاد تبیین همه به نحوی وظیفه داریم تا خدمات و عملکرد دولت و نظام را برای آگاهی بخشی مردم تشریح و رسانه‌‌ای کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان گالیکش یادآور شد: وحدت و همدلی مردم در استان گلستان و شهرستان گالیکش یکی از ویژگی‌های خاص این خطه از کشور عزیزمان است که امیدواریم به همین اتحاد و همبستگی در انتخابات اسفند ماه جاری شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای باشیم تا با مشارکت حداکثری خود برگ زرین دیگری را به ثبت برسانند‌.

رضا آریان‌پور نماینده مردم شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس نیز در این جلسه گفت: وحدت و همدلی لازمه توسعه و پیشرفت است و خوشبختانه این رویه در شهرستان گالیکش ثمرات خوبی داشته و در حال حاضر نیز با همراهی خوب مردم و مسئولین اقدامات خوبی صورت گرفته است.

نماینده شرق استان در مجلس ضمن تبریک انتصاب محمدرضا میرنیا به سمت فرماندار گالیکش افزود: ایشان فرد مجرب و سابقه داری است که پله‌های ترقی و خدمتگزاری را از رده‌های پایین طی کرده است و در شهرستان‌های مختلف مسئولیت داشته‌اند که قطعا این موضوع در عملکرد مدیریتی وی در جهت توسعه و آبادانی شهرستان گالیکش نیز بسیار اثرگذار خواهد بود.

آریان‌پور با اشاره به پروژه‌های عمرانی در گالیکش بیان کرد: پروژه بیمارستان ۹۱ تختخوابی گالیکش تنها بیمارستانی است که در سطح استان گلستان، پیشرفت فیزیکی آن از ۱۰ درصد به حدود ۶۰ درصد رسیده و همچنین از بودجه مصوب ریاست جمهوری نیز برخوردار شده است.

وی افزود: با پیگیری‌هایی که با همراهی استاندار و فرماندار شهرستان در حال انجام است، با تخصیص اعتبار لازم در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان، مراحل تکمیل آن به‌طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضانژاد امام جمعه گالیکش هم در این نشست از اقدامات جهادی فرماندار انقلابی شهرستان و پیگیری‌های مجدانه نماینده مردم در مجلس در راستای خدمت صادقانه به مردم و توسعه پایدار در این شهرستان که به‌صورت شبانه‌روزی در حال تلاش و پیگیری هستند صمیمانه قدردانی کرد و مهمترین راه دستیابی به موفقيت و رضایت‌مندی مردم را در خدمت بی‌منت به مردم و کار جهادی از سوی مسئولین برشمرد.

گفتنی است در این جلسه بخشداران، شهرداران گالیکش و صادق‌آباد و مدیران بنیاد مسکن، آب‌وفاضلاب و راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نیز گزارشی از طرح‌ها و پروژه‌ها و مسائل مرتبط با حوزه مدیریتی خود مطرح نمودند.

جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی و مشکلات شهرستان گالیکش برگزار شد

 

جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی و مشکلات شهرستان گالیکش برگزار شد

 

جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی و مشکلات شهرستان گالیکش برگزار شد

 

جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی و مشکلات شهرستان گالیکش برگزار شد

 

جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی و مشکلات شهرستان گالیکش برگزار شد

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 51
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4281

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 190
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:2837
بازدید سال:7449
بازدید کل:1251550