عضویت    ورود
ورود به سایت
» » دیدار فرماندار گالیکش با مدیرکل ورزش و جوانان استان بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش


دیدار فرماندار گالیکش با مدیرکل ورزش و جوانان استان بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دیدار فرماندار گالیکش با مدیرکل ورزش و جوانان استان بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

فرماندار گالیکش بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور در دفتر کار برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان با وی دیدار و گفتگو کرد و از همه تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی وی در حوزه ورزش و جوانان قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، محمدرضا میرنیا فرماندار شهرستان صبح چهارشنبه ۳ آبان ماه در دیدار با قاسم برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: شهرستان گالیکش در کلیه رشته‌های ورزشی و هیات‌های ورزشی ظرفیت بسیار بالایی دارد، لذا ما مسئولین وظیفه داریم بیشتر از گذشته در حوزه قهرمانی به جوانان این شهرستان کمک و مساعدت کنیم.

فرماندار گالیکش در ادامه از وضعیت اماکن ورزشی این شهرستان و مشکلات مرتبط با این حوزه سخن گفت و افزود: روسای هیات‌های ورزشی، مربیان و ورزشکاران شهرستان مطالبات و خواسته‌های به حقی دارند که باید نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام عاجل و مثبتی صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان گالیکش خاطرنشان ساخت: افزایش سرانه اماکن ورزشی، مرمت و تجهیز سالن‌های ورزشی سطح شهر گالیکش، اتمام پروژه‌ سالن‌های ورزشی در روستاهای پاسنگ‌بالا، قلی‌تپه، فارسیان و تعیین تکلیف پروژه استخر و تکمیل استادیودم فوتبال ولایت شهر گالیکش که سال‌ها بدون اقدام مانده، از مهمترین و شاخص‌ترین مطالبات ورزشکاران و مردم شهرستان گالیکش از مسئولین و متولیان امر است.

برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان نیز در این دیدار از نگاه ویژه فرماندار ورزشی گالیکش قدردانی کرد و بیان داشت: سالن‌های ورزشی روستاها امسال در دهه فجر و سال آينده افتتاح خواهد شد. همچنین در خصوص استخر گالیکش هم به‌دنبال سرمایه‌گذار هستیم تا از طریق واگذاری به بخش خصوصی بتوانیم این پروژه را عملیاتی کنیم.

وی در خصوص استادیوم فوتبال گالیکش نیز گفت: انشاءالله در سفر دوم ریاست محترم جمهوری به گلستان، اعتبارات خوبی برای بهسازی و نوسازی این استادیوم اختصاص می‌یابد تا تکمیل شود.

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 38
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4349

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 194
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:2841
بازدید سال:7453
بازدید کل:1251554