عضویت    ورود
ورود به سایت
» » شهرستان گالیکش، آماده استقبال از رئیس جمهور دولت مردمی است

فرماندار گالیکش:

شهرستان گالیکش، آماده استقبال از رئیس جمهور دولت مردمی است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

شهرستان گالیکش، آماده استقبال از رئیس جمهور دولت مردمی است

فرماندار گالیکش در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد استقبال از سفرقریب الوقوع رئیس جمهور و هیات دولت به گلستان گفت: مردم انقلابی شهرستان گالیکش، آماده استقبال از رئیس جمهور دولت مردمی در سفر دوم به این استان و شهرستان هستند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، محمدرضا میرنیا فرماندار شهرستان صبح شنبه 25 آذر ماه در جلسه و نشست با اصحاب رسانه و خبر و برخی از مسئولین روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و محکوم کردن حادثه تروریستی نیروهای انتظامی در راسک سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در دور اول سفر رئیس جمهور و هیات دولت به گلستان، اتفاقات خوبی در حوزه تخصیص اعتبار برای تکمیل برخی از پروژه‌های ما رقم خورد و بر همین اساس با حضور وزیر کار وقت در این شهرستان شاهد بودیم که تکمیل و اتمام پروژه تنها استادیوم فوتبال شهرستان در شهر گالیکش به طور جدی در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفت و با تلاش و پیگیری‌های مستمر انجام شده در شهرستان و استان، پس از ۱۸ سال وقفه استادیوم ورزشی ولایت شهر گالیکش در سفر دوم ریاست محترم جمهوری جانی دوباره خواهد گرفت.

فرماندار گالیکش افزود: همچنین در مدت دو سال خدمت دولت سیزدهم در حوزه زیرساخت‌های شهرستان گرچه دارای چندین مشکل عمده می‌باشد و به طور مثال تکمیل بیمارستان گالیکش که علیرغم صرف هزینه ۱7 میلیارد تومانی در دولت قبل تنها ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، ولی در طی دو سال گذشته دولت سیزدهم با صرف هزینه ۱۰۰ میلیارد تومانی به بیش از ۶۷ درصد پیشرفت رسیده است. همچنین در خصوص طرح‌های اجرای ۴ باب خانه ورزش، احداث چمن مصنوعی در روستاهای عرب بوران و اسلام آباد، داخل استادیوم، مینی فوتبال روستای آق‌قمیش، قلی تپه و غیره از جمله پروژه‌هایی هستند که انشاء‌الله در سفر دوم ریاست جمهوری اعتبارات خوبی را به خود اختصاص دهند.

وی افزود: استخر شنا، مجموعه فرهنگی ارشاد اسلامی، تنش آبی، راه روستایی در روستاهای سیجان، کندسکوه و قوشه چشمه نیز از دیگر موارد مهمی است که به یاری خدا در سفر دوم ریاست جمهوری منشاء خیر برای توسعه این شهرستان خواهد بود.

محمدرضا میرنیا از مسئولین روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها درخواست که خدمات دو ساله دولت را به درستی احصاء کنند تا جهت انعکاس به استان و انتشار در فضای مجازی از طریق اصحاب رسانه نشر داده شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم از برکات سفر دوم ریاست محترم جمهوری در جهت توسعه عمرانی شهرستان بهره‌مند شویم، لازم است که بتوانیم به زیبایی در فضای مجازی و رسانه‌های سطح استان عملکرد رسانه‌ای خودمان را برای انعکاس خدمات دو ساله دولت و شهرستان نشان دهیم.

شهرستان گالیکش، آماده استقبال از رئیس جمهور دولت مردمی است

 

شهرستان گالیکش، آماده استقبال از رئیس جمهور دولت مردمی است

 

شهرستان گالیکش، آماده استقبال از رئیس جمهور دولت مردمی است

 

شهرستان گالیکش، آماده استقبال از رئیس جمهور دولت مردمی است

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 47
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4468

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 101
بازدید دیروز: 386
بازدید ماه:2643
بازدید سال:7255
بازدید کل:1251356