عضویت    ورود
ورود به سایت
» » پیام قدردانی فرماندار گالیکش از حضور پرشور و باشکوه مردم این شهرستان در استقبال از رئیس‌جمهور


پیام قدردانی فرماندار گالیکش از حضور پرشور و باشکوه مردم این شهرستان در استقبال از رئیس‌جمهور

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

پیام قدردانی فرماندار گالیکش از حضور پرشور و باشکوه مردم این شهرستان در استقبال از رئیس‌جمهور

فرماندار گالیکش در پیامی از استقبال کم‌نظیر و پرشور و حماسی مردم شهرستان در آئین استقبال از آیت الله دکتر سید‌ابراهیم رئیسی، رئيس جمهور محبوب و مردمی دولت سیزدهم و هیات دولت در سفر به استان گلستان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش در پیام محمدرضا میرنیا آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

"مَن لَم يَشكُرِ المَخلوقَ لَم يَشكُرِ الخالِقَ"

مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان ولایتمدار گالیکش که نمادی از رنگین کمان اقوام ایران اسلامی است، با استقبالی کم‌نظیر و حماسی از رئیس‌جمهور ‌محبوب و هیات دولت در گرگان، بار دیگر اتحاد و همدلی و شخصیت انقلابی خود را نشان دادند و با این حضور پرشور حمایت قاطع خود را از نظام جمهوری مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام داشتند. حضور یک‌دست مردم گاليكش از هر قوم و گروهی در دیدار مردمی رئیس‌جمهور محبوب و مردمی وصف ناپذیر بود. به گونه‌ای که این استقبال مردم گلستان پیامی جز نزدیکی دولت و ملت نیست، چرا که دولت مردمی سیزدهم همچنان پرقدرت در کنار مردم حضور دارد.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش و مساعی بی‌وقفه و شبانه‌روزی استاندار معزز گلستان جناب آقای دکتر زنگانه در جهت مدیریت صحیح و آگاهانه در مسیر توسعه استان و همراهی معاونین محترم استاندار، مدیران کل ستادی استانداری، ائمه جمعه و جماعات شیعه و سنی، اعضای شورای تامین، معاونین فرماندار، بخشداران و همکاران خوبم در فرمانداری، از آحاد مردم شریف شهرستان گالیکش به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، علما و روحانیت معزز، شهرداران، شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، دهیاران، فرهنگیان، کشاورزان و روستائیان عزیز، دانشگاهیان فرهیخته، کسبه و اصناف، اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، کارکنان و مسئولین ادارات و اقشار مختلف مردم که با شرکت در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور محبوب و مردمی، جلوه‌های ماندگاری از پیوند دولت و ملت را به یادگار گذاشتند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

امید است به یاری پروردگار دستاوردها و مصوبات این سفر، فصل جدیدی از رشد و پیشرفت در استان گلستان و شهرستان گالیکش را فراهم نماید.

حضور دکتر وحیدی وزیر محترم کشور و چهار تن از معاونین وزرا شامل معاون عمرانی وزیر کشور، معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دو معاون وزیر جهاد کشاورزی و دیگر مقامات عالی رتبه کشوری در شهرستان گالیکش نیز موجب خوشحالی و خرسندی مردم ما گردید و انشاءالله نتایج آن بزودی به سمع و نظر مردم و رسانه‌ها نیز خواهد رسید.

انشاءالله به یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تمام توان و تلاش خود را به‌عنوان خدمتگزار مردم بکار خواهیم گرفت تا در جهت تحقق ره‌آوردهای سفر رئیس‌جمهور محترم و هیات دولت گام‌های بلندی در مسیر توسعه پایدار و ارتقاء زیرساخت‌ها و رضایت‌مندی مردم شریف این شهرستان برداریم.

 

محمدرضا میرنیا

فرماندار شهرستان گالیکش

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 33
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4482

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 83
بازدید دیروز: 28
بازدید ماه:991
بازدید سال:5603
بازدید کل:1249704