عضویت    ورود
ورود به سایت
» » انتخابات یک مسأله ملی و حیاتی در جهت تعیین سرنوشت ملت و نظام است

فرماندار گالیکش در جلسه کارگروه مشارکت ستاد انتخابات شهرستان:

انتخابات یک مسأله ملی و حیاتی در جهت تعیین سرنوشت ملت و نظام است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

انتخابات یک مسأله ملی و حیاتی در جهت تعیین سرنوشت ملت و نظام است

فرماندار گالیکش در جلسه کارگروه مشارکت ستاد انتخابات شهرستان گفت: انتخابات یک مسأله ملی و حیاتی در جهت تعیین سرنوشت ملت و این نظام مقدس است که باید همه به سهم خود در آن مشارکت داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، محمدرضا میرنیا فرماندار شهرستان در جلسه کارگروه مشارکت ستاد انتخابات که با حضور معاون سیاسی فرماندار و دبیر ستاد انتخابات، جانشینان فرماندهی انتظامی و ناحیه سپاه شهرستان، بخشدار مرکزی، شهرداران و نیز گروهی از مدیران و مسئولین ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات شهدای دوازدهم دی فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: هر آن چیزی که در انتخابات رقم می‌خورد، بر مبنای ۴ راهبرد تاکید شده از سوی مقام معظم رهبری می‌باشد و به‌عنوان یک اصل در سرلوحه کار و امور همه ما و سایر عوامل و دست‌اندرکاران انتخابات قرار دارد. لذا دولت نیز تمام امکانات خود را برای تحقق این چهار اصل مورد انتظار مقام معظم رهبری بکار خواهد گرفت.

وی افزود: در میان چهار راهبردی که رهبر انقلاب برای ما تبیین فرموده‌اند، بحث مشارکت حداکثری از اهمیت بیشتری برخوردار است. چرا که امروز همه دشمنان و معاندین ایران اسلامی به میزان مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی در روز ۱۱ اسفند امسال چشم دوخته‌اند.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان گالیکش، ضمن تاکید بر لزوم تداوم تلاش‌های هماهنگ همه ادارات و نهادهای شهرستان با مجموعه ستاد انتخابات تصریح کرد: همه ادارات و مدیران با همکاران فرمانداری و ستاد انتخابات شهرستان، در اجرا و برگزاری یک انتخابات پرشور و با مشارکت بالا و جلب رضایت عمومی همکاری و تعامل کافی و وافی را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان گالیکش در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم ارائه عملکرد از سوی ادارات و دستگاه‌ها به مردم تاکید کرد و افزود: ارائه خدمات و عملکرد فعالیت‌ها باید به دور از شعارزدگی و با هدف ایجاد حس مثبت و امید آفرینی در بین مردم باشد و لذا این کار می‌بایست چه به صورت رسانه‌ای و چه میدانی در شرایط مطلوب انجام گیرد.

میرنیا ادامه داد: مردم ولی نعمتان این دولت و نظام و انقلاب هستند، از این‌رو تکریم و احترام ارباب رجوع به‌عنوان یک تکلیف و یک اصل مهم باید در همه ادارات، نهادها و ارگان‌ها مورد توجه و عمل قرار گیرد.

انتخابات یک مسأله ملی و حیاتی در جهت تعیین سرنوشت ملت و نظام است

 

انتخابات یک مسأله ملی و حیاتی در جهت تعیین سرنوشت ملت و نظام است

 

انتخابات یک مسأله ملی و حیاتی در جهت تعیین سرنوشت ملت و نظام است

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 56
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4493

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 386
بازدید ماه:2545
بازدید سال:7157
بازدید کل:1251258