عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان گالیکش برگزار شد

به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد :

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان گالیکش برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان گالیکش برگزار شد

  صبح امروز به مناسبت حماسه جاویدان سوم خرداد، سالروز فتح الفتوح خرمشهر غیور مراسم صبحگاه نیروهای مسلح با حضور معاون اجرایی سپاه نینوای استان گلستان و فرماندار گالیکش برگزار گردید.

سرهنگ حسینی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان گالیکش در شرق استان گلستان گفت: انقلاب اسلامی ریشه الهی دارد و دفاع از آن یک وظیفه دینی محسوب می شود که بر دوش مدافعین اسلام و نظام است.انقلاب اسلامی ریشه الهی دارد و دفاع از آن یک وظیفه دینی است
معاون اجرایی سپاه گلستان در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گالیکش که به مناسبت فتح خرمشهر در محوطه سپاه این شهرستان برگزار شد، افزود: با فتح خرمشهر این شهر از لوث وجود بعثیان پاک شد.
وی افزود: فتح خرمشهر فتح ارزش هایی همچون ایثار و مقاومت در برگ زرین انقلاب اسلامی است؛ این فتح بزرگ را ایام الله نامیده اند که با مقاومت، پایداری، ایثار و رشادت های شهدا و جانبازان رقم خورد.
سرهنگ حسینی یاد‌آور شد: اگر دیروز جنگ سخت را تجربه کردیم، امروز جنگ نرم دشمن را در پیش رو داریم که به مراتب خطرناکتر است و اعتقادات و فرهنگ، باورها و ارزش ها را هدف گرفته است.
وی با تاکید بر عمل به اقتصاد مقاومتی گفت: رمز پیروزی ما در اقتصاد جامعه است و همه آحاد جامعه، فرد به فرد نسبت به اقتصاد مقاومتی، بخصوص در زمینه مصرف کالاهای ایرانی و تولید با کیفیت کالاهای داخلی وظیفه داریم.
سرهنگ حسینی با بیان اینکه مطالبه گری از مسئولان در بعد اقتصاد مقاومتی از جمله وظایف آحاد مردم می باشد، افزود: توجه و نظارت بر عملکرد مسئولان در موضوع اقتصاد مقاومتی نیز باید جدی گرفته شود.
در پایان این مراسم و پس از غبار روبی گلزار شهدای گمنام در محل، جانشین سپاه نینوا استان گلستان به انفاق فرماندار، شهردار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و تنی چنداز مسئولان شهرستان گالیکش ‌با حضور در منزل شهیدان مهدی قربانی و حسین میردار، با اهدای هدایایی از آنان دلجویی کردند.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان گالیکش برگزار شد

 

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان گالیکش برگزار شد

 

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان گالیکش برگزار شد

 

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان گالیکش برگزار شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ravabet omomi
  • بازدید : 568
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1000

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 234
بازدید دیروز: 2
بازدید ماه:2390
بازدید سال:7002
بازدید کل:1251103