عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » امروز بیش از هر زمان دیگری به تفکر بسیجی نیازمندیم

فرماندار گالیکش در نشست هم اندیشی هفته بسیج:

امروز بیش از هر زمان دیگری به تفکر بسیجی نیازمندیم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

امروز بیش از هر زمان دیگری به تفکر بسیجی نیازمندیم

 فرماندار گالیکش ضمن اعلام مطلب فوق در نشست هم اندیشی بسیج که به مناسبت هفته بسیج در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت:در این دنیایی که عدالت در آن جایگاهی ندارد بیشتر از هر زمان دیگری به تفکر بسیجی که دارای اخلاص است و نیات و اعمال برای خداوند است نیازمندیم و اگر اینگونه باشد هیچگاه شکست نخواهیم خورد.

وی افزود:امروز در همه دنیا بسیج به اعنوان یک الگو مطرح است . در عراق ، سوریه و یمن الگویشان بسیج است و در برابر ابرجنایتکاران تاریخ با این الگو مقاومت و ایستادگی می نمایند.آنهم در مقابل کسانی که از هیچ جنایتی در حق بشریت کوتاهی نمی کنند. موضوع مهمی که شاید در بین ما مغفول مانده باشد قدرت بسیج است و برای آنکه بتوانیم قدرت بسیج را به معنای واقعی درک کنیم باید در جامعه ای مانند عراق و سوریه باشیم.

خسروی ادامه داد: بسیج از پشتیبانی و نصرت خداوند متعال برخوردار است و اگر عظمت بسیج را بخواهیم درک کنیم باید عظمت خداوند متعال را درک کرده باشیم.

فرماندار گالیکش اظهار داشت: هر وقت در کشور کار مهمی انجام شده مطمئن باشید که در سایه ی تفکر و فرهنک بسیجی بوده است. در تمامی صحنه هایی که پیروزی بدست آورده ایم چه در 8 سال دفاع مقدس و چه در طول انقلاب اسلامی. جه زمانی که درگیر جنگ نظامی بودیم و چه زمانی که درگیر جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی بوده ایم. حتی بحث برجام هم به نوع خودش یک جنگ بود ولی ما (با تکیه بر این فرهنگ)موفق بودیم.

وی اضافه کرد: اکنون شما به مباحث فرهنگی دقت کنید. ما در برابر تمامی تجهیزات دشمن در جنگ فرهنگی از قبیل ماهواره ها،شبکه های اجتماعی و ... مقاومت می کنیم و همه اینها با تکیه بر اسلام و فرهنگ بسیجی است.اگر ما از توان و قدرتی که منشا آن الهی است احساس ضعف نکنیم هرگز شکست نخواهیم خورد.

وی تاکید کرد: امروز همه ما موظفیم که در گسترش فرهنگ بسیج تلاش کنیم چرا که همه ما مدیون فداکاریها و جانفشانی های بسیج، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستیم.

 

امروز بیش از هر زمان دیگری به تفکر بسیجی نیازمندیم


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 595
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1266

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 79
بازدید دیروز: 386
بازدید ماه:2621
بازدید سال:7233
بازدید کل:1251334