عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » همه ما وظیفه داریم از سرمایه های ملی حراست کنیم

فرماندار گالیکش در جلسه ستاد بحران شهرستان شهرستان گالیکش :

همه ما وظیفه داریم از سرمایه های ملی حراست کنیم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

همه ما وظیفه داریم از سرمایه های ملی حراست کنیم

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش حسن خسروی در جلسه ستاد بحران این شهرستان که در محل سالن جلست فرمانداری برگزار می شد ضمن بیان مطلب فوق  گفت: درهفته گذشته سه اتفاق و رخداد مهم وبزرگ سرما ویخبندان ، طوفان و آتش سوزی در شهرستان روی داد که برخی ادارات الحق و والانصاف آمادگی خوبی داشته و خدمت رسانی مطلوبی ارائه کردند.

وی سپس به موضوع آتش سوزی که از مورخ 9/9/95 درجنگل های بش اویلی رخ داده بود و براثر بادوطوفان به دیگر مناطق جنگلی نیز کشیده شده بود پرداخت و ضمن قدردانی از همه کسانی که در اطفای حریق جنگل کمک کرده و حضوری پررنگ داشتند، افزود: وقتی جنگل دچار حریق میشود بعضی میگویند اطفای آن وظیفه منابع طبیعی و یا فلان اداره است و اطفای آن به ما ربطی ندارد. درصورتیکه این تفکر درستی نیست جنگل برای عموم مردم است.هر زمانی که به سرمایه ملی خسارت وارد میشود همه ما وظیفه داریم از سرمایه ملی حراست ونگهداری نماییم.

فرماندار گالیکش اظهار داشت:منابع طبیعی انفال ودر اختیار ولایت فقیه است.مقام معظم رهبری نسبت به منابع طبیعی و محیط زیست تأکید بسیار زیادی دارند در نتیجه وظیفه ماست که به کمک همدیگر از خسارت به انفال جلوگیری نماییم.

وی ادامه داد : من از بعضی ادارات گله مندم که در جریان آتش سوزی جنگل حتی بصورت تلفنی هم اعلام آمادگی نکردند چه برسد به اینکه در اطفای آتش شرکت کنند.در صورتیکه منابع طبیعی و چند ارگان دیگر همواره درگیر خاموش کردن آتش سوزی های جنگل هستند و درهمین آتش سوزی اخیرحتی نتوانستند یک لحظه استراحت کنند.

خسروی تاکید کرد:خیلی از ادارات حتی با برگزاری گشت سیار در جاده های اصلی و فرعی میتوانند در شناسایی مناطق آتش گرفته اطلاع رسانی سریعتری انجام دهند تا زودتر نیروی لازم جهت اطفای آن اعزام و از وسعت آتش سوزی جلوگیری نماییم.

وی همچنین خاطرنشان ساخت :در این برهه از زمان و در این شرایط بد اقتصادی که جهان با آن دست به گریبان است ما مسئولین باید امید به آینده را در دل مردم زنده نگهداریم و درکنار مردم برای حل مشکلات و گرفتاریها به آنها کمک کنیم تا خدای نکرده آنها ما را از خودشان جدا نپندارند که اگر اینگونه پنداشته شود اولین و بزرگترین ضربه را خود ما مسئولین متحمل خواهیم شد.

مقام عالی قوه مجریه در شهرستان گالیکش همچنین تصریح کرد: بنده از همه دوستان انتظار همدلی و هماهنگی بهتر وبیشتر ازاین را دارم و انشاءالله در آینده باهمکاری یکدیگر موفق به خدمت رسانی خوب در شهرستان باشیم.

همه ما وظیفه داریم از سرمایه های ملی حراست کنیم


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 526
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1277

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 101
بازدید دیروز: 386
بازدید ماه:2643
بازدید سال:7255
بازدید کل:1251356