عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ثبت فوت در شهرستان گاليكش با مشكلات زيادي مواجه بوده است.


ثبت فوت در شهرستان گاليكش با مشكلات زيادي مواجه بوده است.

ثبت فوت در شهرستان گاليكش با مشكلات زيادي مواجه بوده است.

اولين جلسه شوراي هماهنگي ثبت احوال در شهرستان گاليكش به رياست فرماندار (حاج حسن خسروي) برگزار شد. در اين جلسه كه با حضور روساي ادارات و نهادهاي عضو شورا در محل سالن كنفرانس فرمانداري برگزار شد، آقاي خسروي(فرماندار) ضمن اشاره به مديريت غير مطلوب گورستانها گفت :

بايد گورستانها خوب مديريت شود و كنترل كنيم كه آيا در اين بخش خوب عمل مي شود يانه. شورا ها بايد در اين زمينه و نسبت به جزئيات كار و ارائه دقيق آمارهاي جمعيتي حساس باشند،چرا كه خيلي از مسائل ممكن است به نظر ما عادي بيايند ولي براي سياستگذاران ارشد نظام مهم و حياتي باشند.

وي در همين راستا به نقش مثبت و موثر بسيج و پايگاههاي مقاومت اشاره و افزود: بسيج در اينجا مي تواند خيلي موثر باشد و پايگاههاي مقاومت مي توانند مسائل و آسيب هاي اين حوزه را بطور جدي رصد نمايند تا اين مسائل اتفاق نيفتد. اگر ما خوب توجه بكنيم و بخصوص بسيج مراقبت نمايد، آسيب هاي اين بخش بوجود نخواهد آمد.

ايشان همچنين نامگذاريهاي افراد با اسامي نامانوس با فرهنگ ايراني-اسلامي و بعضا عجيب را از مسائل جدي اين حوزه برشمرد و گفت: يكي از مشكلات جدي ما نامگذاري افراد است بطوريكه خيلي از مواقع اسم افراد را هم نمي توان به خوبي ياد گرفت. ما مي توانيم در اين زمينه خيلي كار كنيم و ادارات تبليغات و فرهنگ و ارشاد مي توانند اين كار رابطور جدي دنبال كنند به نحوي كه در منابر و مواعظ به اين مفاهيم توجه اساسي شود. همچنين آموزش و پرورش هم مي تواند در اين زمينه خيلي موثر بوده وبه حل مسئله كمك نمايد.

وي در پايان ضمن اشاره به وضعيت نامطلوب استان در بحث مواليد گفت:

در بحث مواليد،استان گلستان و شهرستان ما جايگاه خوبي ندارد و نمودارها نشان مي دهد كه وفات نسبت به ولادت ها سير صعودي داشته است.

در اين جلسه قره سفلو،رييس ثبت احوال شهرستان نيز گفت:

ثبت فوت در شهرستان گاليكش با مشكلات زيادي روبرو بوده است و ما اميدواريم كه اين مشكلات با تلاش مضاعف در شهرستان حل و فصل شود. در همين راستا به كمك جدي شوراها و دهياريها نيازفراوان داريم چراكه عدم ثبت فوت باعث بروز آسيب ها و مشكلات فراوان از قبيل ،جعل و سوء استفاده افراد خواهد شد.

وي در همين رابطه افزود:

مشكلات اين حوزه باعث ايجاد مشكلات امنيتي ،هويتي و آسيب به كشور خواهدشد و اين مي طلبد كه دوستان در اعلام فوت جديت بيشتري داشته باشند.

وي همچنين با انتقاد نسبت به عملكرد برخي از دهياران و شوراهاي روستا در عدم ارائه به موقع اطلاعات اسكان افراد جديد الورود به روستا گفت:

ثبت فوت در شهرستان گاليكش با مشكلات زيادي مواجه بوده است.

 ثبت فوت در شهرستان گاليكش با مشكلات زيادي مواجه بوده است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1218
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 18

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 127
بازدید ماه:892
بازدید سال:5504
بازدید کل:1249605