عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » به زودی مشکل راه دسترسی پروژه مسکن مهر گالیکش حل خواهد شد

فرماندار گالیکش:

به زودی مشکل راه دسترسی پروژه مسکن مهر گالیکش حل خواهد شد

به زودی مشکل راه دسترسی پروژه مسکن مهر گالیکش حل خواهد شد

حسن خسروی در جلسه ای که به همین مناسبت با حضور مدیران عامل و مسئولان شهرستانی و استانی حوزه مسکن برگزار شد، گفت: باید همه ی عزیزان تشریک مساعی کنند تا این مشکل هرچه سریعتر حل شود. در همین خصوص لازم است دوستان بخش مسکن زحمت کشیده و تقاضای آزادسازی راه را به شهرداری بدهند وشهرداری محترم هم از طریق دایره حقوقیشان موضوع را پیگیری و ضمن هماهنگی با دادستانی و طرح دعوی کار را بصورت ویژه پیگیری نمایند. ما هم کمک خواهیم کرد تا کار زودتر به نتیجه برسد.

وی در ادامه به اشاره به فرمایشات حضرت علی(ع) در نهج البلاغه در خصوص لزوم رسیدگی به کارهای قشر محروم وضعیف افزود: به هر حال این مشکل مربوط به بخش محروم و کم درآمد جامعه است و بنا به فرمایش امیرالمونین باید همه ی کارهای دیگر را رها کنیم و به این امر اهتمام نماییم. اگر این پروژه طولانی شود مشمول زمان خواهد شد و قطعا مردم در این رابطه متضر اصلی خواهند بود.

آقای ایوب هلاکو رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گالیکش نیز گفت: تمام انرژی و وقت ما صرف تهیه ی نقشه برای دسترسی به راه شده است وهر روز دغدغه ما همین است . پروژه مسکن مهر گالیکش قریب 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و انسداد راه دسترسی باعث تاخیر در انجام پروژه خواهد شد و اگر این مشکلات را نداشته باشیم ظرف 2 ماه آینده این طرح به اتمام خواهد رسید.

مهندس مرتضی یوسفی، معاون مسکن و شهری بنیاد مسکن استان نیز در این جلسه گفت: در خصوص راه دسترسی مسکن مهر تا کنون قریب 8 مصوبه در ستاد مسکن استان به تصویب رسیده است.

مهندس محمود تیموری، مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی استان نیز گفت: ما در آق قلا نیز مشابه این مشکل را داشتیم. مشکل اینجاست که مالک ، قیمت زمین را خارج از عرف و تا 14 برابر بیش از مقدار واقعی تعیین کرده و توافق نمی کند.

 وی افزود: با توجه به اینکه راه دسترسی در طرح هادی وجود دارد، بایستی شهرداری ورود پیدا کرده و اقدام قانونی را انجام دهد و مطابق قانون ، مالک زمین نیز نمی تواند مقاومت نموده و زمین با قیمت کارشناسی خریداری خواهد شد. البته ما نیز در این زمینه به شهرداری کمک خواهیم کرد.

فرامرزی، نماینده شهرداری هم گفت: مسیر راه این پروژه در طرح هادی دیده شده است و از این بابت مشکلی وجود ندارد.  

به زودی مشکل راه دسترسی پروژه مسکن مهر گالیکش حل خواهد شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ravabet omomi
  • بازدید : 900
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 98

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 80
بازدید دیروز: 28
بازدید ماه:988
بازدید سال:5600
بازدید کل:1249701