عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست صميمي فرماندار با دانش آموزان آموزشگاه مكتب الزهراء

به منظور آگاه بخشي در خصوص مسايل اجتماعي و سياسي:

نشست صميمي فرماندار با دانش آموزان آموزشگاه مكتب الزهراء

 نشست صميمي فرماندار با دانش آموزان آموزشگاه مكتب الزهراء

حسن خسروی فرماندار به همراه جمعی از مسئولين شهرستان گاليكش در راستاي آگاهی بخشي در خصوص مسايل اجتماعي و سياسي در آموزشگاه مكتب الزهراء حضور یافتند.

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي مديريت آموزش و پرورش شهرستان گاليكش،در این مراسم حسن خسروي فرماندار شهرستان ضمن آرزوي سلامتي براي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) و با درود بر روح مطهر شهدا و امام راحل اظهار داشت: يكي از مباحث روز كه با آن مواجه هستيم منشور حقوق شهروندي است كه رياست محترم جمهور نيز بر آن تاكيد دارند و اين بدان معناست كه شهروندان از تمامي حقوقي كه بايد برخوردار باشند شناخت كافي داشته باشند؛ كه اين مهم بر گرفته از قانون اساسي كشور ماست و در واقع يكي از مترقي ترين قوانين در دنيا مي باشد و براي اينكه اين حقوق محقق شود بايد تمام دستگاه ها به آن توجه كنند و تمامي سعي و تلاش دولت نيز بر همين اصل است.

وي اظهار داشت: از آن جمله حقوق مي توان به "حق اداره شايسته و حسن تدبير" اشاره نمود، يعني شهروندان حق دارند كه حاكميت كشور را به دست كساني برسانند كه قانون را اجرا نمايند، بايد مسئولين پاسخگوي مردم باشند.

در ادامه جلسه يكي از دانش آموزان در خصوص بيمارستان در حال احداث شهرستان سوالي را مطرح نمود و فرماندار اينگونه پاسخ داد: با اهداي زميني به وسعت سه هكتار توسط يكي از خيرين شهرستان  گام هاي نخست انجام اين پروژه در حال انجام مي باشد.

در خصوص سوال يكي از دانش آموزان درباره استفاده از ماهواره فرماندار اينگونه پاسخ دادند: داشتن ماهواره قانوني نيست و ماهواره ممنوع است و نيروي انتظامي و دادگستري با اين قضايا برخورد جدي دارد. فرهنگ ما، جامعه ما، متناسب با اين موضوع نيست و خيلي از مشكلاتي كه در جامعه داريم از ماهواره است و واقعا آثار تربيتي نامناسبي دارد و مطالعاتي كه صورت گرفته بيانگر اين مطلب است كه خيلي از آسيب هاي اجتماعي مثل مصرف مواد مخدر و طلاق به نوعي با ماهواره ارتباط داشته است.

يكي از دانش آموزان در خصوص دو گرايش اصول گرا و اصلاح طلب از فرماندار سوالي را مطرح نمود و ايشان اينگونه پاسخ داد:ضمن اينكه همه بايد به قانون اساسي پايبند باشيم و ملتزم به ولايت فقيه باشيم لذا از افكار و نظرات اقشار مختلف جامعه نيز بايد در راستاي جامعه ي پويا بهره مند شويم؛ اينكه جامعه چگونه بايد اداره شود نظرات مختلفي وجود دارد چرا كه بايد افراد نظرات و افكار هم را به چالش بكشند چرا كه در سايه همين تفكرات مختلف نتايج مطلوب و مورد پسندي كه مورد احترام اكثريت نسبي باشد به دست مي آيد.در سايه نظرات مختلف دو گرايش اصولگرا و اصلاح طلب در جامعه پديدار مي شود كه همه داراي يك هدف مشخص هستند و آن اعتلاي جامعه در سايه احترام به قانون و ولايت فقيه است.

يكي از دانش آموزان در خصوص كمبود امكانات و منابع در مدارس دولتي سوالي را مطرح نمود و فرماندار ضمن اشاره به كمبود اعتبارات تخصيص يافته در سال 95 اظهار داشت: با توجه به اينكه كشور چندين سال در تحريم بود لذا اميدواريم كه سال 1396 با چشم اندازهاي مثبتي كه در دولت وجود دارد بتوانيم اعتبارات خوبي را براي شهرستان جذب نماييم. وي در عين حال تاكيد نمود با وجود همين مشكلات و كمبودها دولت توانست اقدامات بسيار خوبي در زمينه هاي خدماتي و عمراني را ارئه دهد و از آن جمله مي توان به گاز رساني به استان سيستان و بلوچستان پس از 38 سال و همچنين شهرستان مراوه تپه اشاره نمود، با وجود اين شرايط در حال حاضر چندين مدرسه در حال ساخت در شهرستان وجود دارد.

در ادامه دانش آموزان سوالاتي را در خصوص استفاده از سيگار و قليان در برخي از مراكز عمومي، زيبا سازي شهر و آسفالت شهري، مسكن مهر، اشتغال دانش آموختگان رشته هاي كشاورزي سوالاتي را مطرح کردند که فرماندار شهرستان به تمامی سوالات دانش آموزان پاسخ دادند.

نشست صميمي فرماندار با دانش آموزان آموزشگاه مكتب الزهراء

 

نشست صميمي فرماندار با دانش آموزان آموزشگاه مكتب الزهراء

 

نشست صميمي فرماندار با دانش آموزان آموزشگاه مكتب الزهراء

 

نشست صميمي فرماندار با دانش آموزان آموزشگاه مكتب الزهراء

 

نشست صميمي فرماندار با دانش آموزان آموزشگاه مكتب الزهراء

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : amozeshp
  • بازدید : 577
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1404

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 386
بازدید ماه:2587
بازدید سال:7199
بازدید کل:1251300