عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » رونمایی کیک 36 متری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی


رونمایی کیک 36 متری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

 در دهمین روز ایام ا000 دهه فجر به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اولین کیک 36 متری کشور که توسط اتاق اصناف شهرستان گالیکش با همکاری اتحادیه خبازان و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای این شهرستان تهیه‌شده بود رونمایی شد.

در این مراسم که در مسجد صاحب الزمان شهرستان گالیکش با حضور محمدحسن منتظری مدیرکل حراست استانداری گلستان، عبدالقدیر کریمی مدیرکل دفتر بازرسی استانداری، تیرانداز مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان گالیکش حضور داشتند.

در آغاز مراسم رضا سبحانی رییس اتاق اصناف شهرستان گالیکش گفت: اصناف و بازاریان قبل از انقلاب نیز محور حرکت‌های انقلابی بودند. که اصناف مجاهدین صحنه‌های مختلف انقلاب هستند گفت: اکنون نیز برای پاسداری از نظام جمهوری اسلامی اصناف و بازاریان تحت امر رهبری انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به این مطلب که برای ساخت این کیک بیش از 20 نفر مشارکت کردند گفت: طول این کیک به مناسبت سی و ششمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی 36 متر، عرض آن 40 سانتیمتر و ضخامتش 10 سانتیمتر بود. به گفته قنادان وزن این کیک 500 کیلوگرم و هزینه ساخت آن 15 میلیون ریال بوده است.

 

 

حجت‌الاسلام سبحانی امام‌جمعه شهرستان گنبدکاووس ضمن تمجید رونمایی از کیک 36 متری، در این آئین گفت: پیروزی انقلاب در دنیای اسلام منشأ تحول شد و معادلات سیاسی دنیا را بر هم زد.

وی افزود: وجود مقام معظم رهبری را نعمتی برای انقلاب عنوان کرد و یادآور شد: امام خمینی(ره) توصیه کردند که پیرو ولایت‌فقیه باشید؛ امروز همه باید پشت سر رهبری حرکت کنیم.

به جمله ای امام نیز اشاره نمودند و گفت : آمریکا از انگلیس بدتر، انگلیس از آمریکا بدتر، شوروی از هر دو بدتر، همه از هم بدتر، همه از هم پلید‌تر. روزگار تاریک طاغوت را فراموش نکنید؛ خداوند به شما کمک کرد تا از این ستم‌ها و تاریکی‌ها رهایی یابید. پیروزی از آن خداست و هر ملتی که تسلیم خدا باشد به آن دست پیدا می‌کند.

 

 

 

فرماندار شهرستان گالیکش با تجلیل از شخصیت انقلابی حجت‌الاسلام سبحانی، تصریح کرد: بازاریان در تمام مراحل انقلاب پیشگام بوده‌اند.

حسن خسروی با اشاره به سخنان ارشادی امام راحل در آغاز حرکت‌های روشنگرانه خود الگوی معمار کبیر انقلاب را انبیاء الهی برشمرد.

وی انقلاب اسلامی را یک هدیه الهی برشمرد و گفت: 22 بهمن همه در راهپیمایی حضوری پرشور خواهیم داشت تا پشتیبانی‌مان را از این انقلاب، نظام و رهبری به جهانیان اعلام کنیم تا بدانند قدمی از آرمان‌های خود عقب نمی‌گذاریم.

 

 در ادامه این مراسم از 36 پیشکسوت انقلابی فعال و بازنشسته بازاری شهرستان گالیکش تجلیل شد و کیک 36 متری بین حاضران تقسیم شد. اجرای سرود دانش آموزان مدرسه ابتدایی شهید صدیقی عطار و گروه تواشیح منتظران مهدی شهرستان گنبد از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رونمایی کیک 36 متری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ravabet omomi
  • بازدید : 2104
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 326

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 261
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:2908
بازدید سال:7520
بازدید کل:1251621